Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Št. izdelka: 81561
Pedal Void iz palete Maxonovih elementov fuzz ustvari širok izbor nepredvidljivih fuzz tonov, od tankih squeals in močnih akordov, do ostre prstan modulacije. Krogotok pedalov ustvarja veliko harmonskih prizvukov enakomernega vrstnega reda, ki ustvarjajo edinstvene oktavne / fuzz tone, ki so dinamični in odvisni od frekvence. Ton FV10 oblikujejo poenostavljeni kontrolniki in vaš slog nabiranja in igranja, ki omogočajo oktavne ali oktavne učinke, ki se nenehno spreminjajo in ustrezajo vašemu igranju. Ko je pedal povezan z drugimi napravami za distortion, lahko ustvari povsem novo vrsto tonov, pri čemer je vezje v interakciji s kompleksno harmonično vsebino priključene naprave.
Maxon je začel na Japonskem leta 1965 pod imenom Nisshin Onpa, proizvajal je kitare, preden je izdelal OEM izdelke za druga podjetja. Nisshin Onpa je bil odgovoren za oblikovanje in izdelavo številnih legendarnih pedal, medtem ko je delal v partnerstvu z Ibanezom, vključno s TS-808 / TS808 in TS9 cvrčkarji. Čeprav so bile številne pedale, ki jih je ustvaril Maxon, izdane pod imenom Ibanez, je Maxon proizvajal pedale pod svojim imenom, leta 2002 pa sta se družbi Maxon začeli uveljavljati kot proizvajalec visoko kakovostnih pedalnih efektov. Danes Maxon proizvaja "težko najti" vintage pedale za učinke, ki jih uporabljajo mnogi umetniki, kot so Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford in še veliko več.