Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Št. izdelka: 291730
Tekstura površine in satenast nitrocelulozni zaključek Lemon Burst
Gary Moore Signature Les Paul BFG skoraj v vseh pogledih ni običajen Les Paul - vključno s površino in teksturo telesa in vratu. Najzmogljivejši, radikalen Les Paul je potreboval surov videz, zato so se oblikovalci Gibson'odločili, da pustijo sledi rezbarjenja na površini masivnega javorjevega vrha in mahagonijevega telesa - natanko takšne, kot so videti, ko pridejo iz surovega mlina. Telo modela Gary Moore Signature Les Paul BFG je nato premazano s premazom Lemon Burst, ki zelo spominja na premaz na Moorovih zgodovinskih, originalnih modelih Les Paul. Tudi vrat je prvotno obdelan, nato pa ročno brušen, da dobi svoj edinstven obrabljen videz. Na celotno kitaro se nato nanese gladek sloj satenaste nitroceluloze, ki manj posega v naravne vibracije instrumenta, kar zagotavlja čistejši ton, in omogoča, da les diha ter se naravno in pravilno stara skozi celotno življenjsko dobo.
Čisti mostiček
Čisti vrat
Čista srednja linija
Umazan mostiček
Umazana sredina
Umazan vrat
Gibson's Burstbucker 3 in P-90
Gary Moore Signature Les Paul BFG je zahteval tako radikalno konfiguracijo tipal kot sam Gary Moore in kombinacija Gibson's Burstbucker 3 s klasičnim P-90 je tako intenzivna, kot je. Burstbucker 3 je prišel na sceno leta 1990 in - tako kot Burstbucker 1 in 2 - predstavlja Gibson'prizadevanje, da bi ujel in poustvaril značilnosti vintage "Patent Applied For" humbuckerjev s konca 50. let prejšnjega stoletja. V delavnici prvotne tovarne Gibson v Kalamazooju v mikrofonhiganu so bili prvi humbuckerji Gibson PAF naviti z nenatančnimi stroji, zaradi česar so nastali tipala z različno močjo in tonom. linija Burstbucker predstavlja te različice, vendar z nekaterimi sodobnimi dodatki. Burstbucker 3 zagotavlja zgodovinsko natančen ton PAF z dvema rahlo navitima tuljavama, kar ustvarja surov, zračen ton, poln dovolj punch, da se prebije skozi vsako mešanico. Legendarni P-90 black soapbar, predstavljen v začetku 50. let prejšnjega stoletja, Gibson'je resnično legendarni singlecoil pickup in ponuja duhovit, klasičen ton, ki ga zmore le P-90. Zagotavlja več topline kot standardni singlecoil pickup, za visoko izhodno moč in sladek odziv visokih tonov. Skupaj predstavljata eno najmočnejših kombinacij tipal na katerem koli modelu Les Paul.
Gibson's 50s Rounded Neck Profile
Noben profil vratu kitare ni tako razpoznaven kot profili vratu, ki so danes uporabljeni na modelih Gibson. Tradicionalnejši profil vratu iz 50. let - ki ga najdemo na modelu Gary Moore Signature Les Paul BFG - je debelejši, bolj zaobljen profil, ki posnema enake oblike vratu, kot jih najdemo na Moorovih osebnih in originalnih modelih Les Paul Standards s konca 50. let. Vrat je obdelan v surovem mlinu Gibson's pomočjo oblikovalcev lesa za izdelavo začetnih rezov. Ko pa se prilepi na podlago, se vse ostalo - vključno s končnim brušenjem - opravi ročno. To pomeni, da ni dveh vratov s povsem enakimi merami. Čeprav ima vsak vrat še vedno osnovne značilnosti ustreznega profila, bo vsak vrat nekoliko drugačen, z izrazitim, a tradicionalnim občutkom.
Komorno oblikovano telo
Nekaj je v igranju kitare s surovim, močnim tonom, ravnotežjem in težo. Eden od načinov, s katerim mojstri pri Gibson USA dosežejo to ravnovesje, je, da v masivni mahagonijev hrbet Les Paula z računalniško numerično krmiljenim (CNC) usmerjevalnikom izrežejo skrbno začrtane komore, še preden je nanj prilepljen javorjev top. Položaj poti je bil določen po skrbnem pregledu resonančnih značilnosti glasbila Les Paul. Gibson se je tega postopka lotil z zavedanjem, da bo vsaka sprememba formule vplivala na zvok instrumenta. Tako te lažje Gibson kitare poleg tega, da razbremenijo igralčev hrbet in ramo, tudi izboljšajo paleto tonov na način, ki je edinstven samo za te kitare. Rezultat so udobne in lahke kitare, ki so akustično glasnejše, z večjo vzdržljivostjo in resonanco.
Telo
Strojna oprema
Electronika
Šija
Prstna plošča
Ohišje