Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Z 1957, Gibson v razvijajočih se Les Paul model električna kitara že naredila nekaj ključnih sprememb, ki bi ostal kot temelj emblematične kitara znan v svetu danes, standardnih Gibson Les Paul. Toda medtem ko dodajanjem novih melodijo-o-matic most in stopbar tailpiece leto prej powerno izboljšali celotno funkcionalnost Les Paul, nič ne bi primerjali z dodatkom Gibson's pionirsko humbucking Pickup leta 1957.
Št. izdelka: 12510
"Resnično čudovit inštrument z natural mahogany hrbtu in vratu, medtem ko je vrh v bleščečem gold s kontrastnimi oblogami iz ivory ." - Originalni Gibsonov oglas, približno 1955
Kliknite spodnjo povezavo, da prenesete MP3 predstavitev Gibson Les Paul 1957 Goldtop VOS
Do leta 1957 je Gibsonova razvijajoča se modelna kitara Les Paul že doživela več ključnih sprememb, ki bi ostale kot temelj ikonične različice, znane po vsem svetu danes kot Les Paul Standard. Toda medtem ko je dodajanje novega mostu Tune-o-matic in zadnjega dela zadnjega droga eno leto prej močno izboljšalo splošno funkcionalnost Les Paula, se nič ne bi primerjalo z dodatkom Gibsonovega pionirskega kampiranja leta 1957.
Gibsonov inženir Seth Lover je po navodilih legendarnega President Gibsona Teda McCartyja nekje leta 1954 začel delati tonsko vezje z zmožnostmi odpravljanja hrupa in 22. junija 1955 zaprosil za ameriški patent za oblikovanje, od tod tudi ime Patent Applied For ali PAF. Do začetka leta 1957 se je začela pojavljati standardna različica humbucker dvojno tuljavo na Gibsonu ES-175 in ES-350T ter sčasoma tudi na modelih Les Paul Model Goldtops istega leta.
Telo
Poleg pickupov so osnovne specifikacije tistih Les Paul Model Goldtops iz leta 1957 ostale enake. Vendar pa je bilo nekaj manjših kozmetičnih različic, zaradi katerih je bila različica iz leta 1957 pomembna za razvoj Les Paula, med katerimi je bila najpomembnejša postavitev umetnega, biserno izrezanega logotipa Gibson, ki je bil premaknjen bližje zgornjemu robu vzglavnik. Poleg tega naj bi bilo leto 1957 zadnje celo leto proizvodnje modela Gibson z zaključkom Goldtop. Priljubljena barva šele leta 1968 krasi drugo Gibsonovo kitaro.
Skoraj popolna rekreacija
Današnji Les Paul Goldtop iz Gibson Custom Shop iz leta 1957 je skoraj popolna rekreacija originalnega instrumenta v vsej svoji prvotni briljantnosti in zgodovinski veličastnosti. Na telesu je Gibsonov tradicionalni ročno izrezljani javorjev vrh in trdno ohišje iz mahagonija brez lahke teže. Naslon za glavo je izdelan iz furnirja Holly, za razliko od vlaken, tako kot leta 1957, tulipanovi tunerji v vintage slogu pa so nameščeni v ravni črti, prav tako kot na originalu. Vrat je izdelan iz enega trdnega kosa mahagonija in je pritrjen na telo z uporabo dolgega vratu - ena najpomembnejših značilnosti Les Paula v petdesetih letih prejšnjega stoletja. Vrat je zaključen z 22-fret fingerboard fingerboard, opremljenim z vložki iz akrilnega trapeza, ki ustrezajo velikosti barve originalov. Seveda dva Gibsonova legendarna pickupa Burstbucker zagotavljata vse subtilne različice pravega, klasičnega tona humbucker z uporabo zgodovinsko "neprimerljivih" navitij kleklja in magnetov Alnico II. Kitara Antique Gold se ujema tudi z odtenkom originalnega modela, kar daje temu modelu Custom Shop natančen in izrazit videz tega tradicionalnega Les Paula. Drugi zgodovinski sestanki vključujejo potenciometre CTS, kondenzatorje za čmrlje, valjano kremno vezavo za prstne plošče, enoplastno tanko vezavo okoli telesa ter stikalni stroj in dvižno ploščo, primerno za obdobje. Les Paul Goldtop iz leta 1957 je v izvedbi VOS in ima standardno ohišje Gibson Custom, komplet za nego Custom in potrdilo o pristnosti.
Znani igralci
Les Paul Goldtop iz leta 1957 je bil tudi model, ki ga je slavno uporabil Duane Allman v letih ustanovitve skupine Allman Brothers Band in njegovem zgodnjem delu, vključno z delom z Ericom Claptonom (Layla session), legendarnimi posnetki Fillmore iz skupine Allman Brothers Bands kot prva dva albuma delo, ki ga mnogi štejejo za enega najpomembnejših v zgodovini rokenrola
Nitrocelulozna obdelava
Uporaba konca nitroceluloze na katero koli Gibsonovo kitaro je eden izmed najbolj delovno intenzivnih elementov procesa izdelave kitare. Pravilno nanešen nitro premaz zahteva obsežne delovne ure, več enakomerno nanesenih slojev in izredno veliko časa sušenja. Toda to dejstvo ni nikoli spodbudilo Gibsona, da bi spremenil to preizkušeno metodo, ki se uporablja že odkar je bila prva Gibsonova kitara oblečena z lacquer že leta 1894. Zakaj se za začetek nitro zaključek posuši na precej tanjši sloj kot poliuretanski zaključek, kar pomeni manj motenj je zaradi naravnih vibracij instrumenta, kar omogoča čistejši ton. Nitro zaključek je tudi mehkejši zaključek, zaradi česar ga je enostavno popraviti. Lahko se dotaknete praske ali dinga na nitro zaključku, vendar tega ne morete storiti na poli premazu. Poleg tega je nitro konča zelo porozne narave in se sčasoma tanjša. Lesa ne zatesni v nepredušni lupini, kot to počne poli-premaz, in omogoča, da les pravilno diha in se stara.
Vse kitare series VOS (Vintage Original Spec) bodo uporabljale lasten postopek, ki vključuje edinstvene korake za barvanje, mokro brušenje in drgnjenje roke; nato kitare odražajo, kako izgleda dobro oskrbovana 40-letna kitara. Rezultat je izjemna patina, ki bo razveselila tudi najbolj razburljivega navdušenca.