Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Polepšajte svoj ton, ne pa ga nadomestite. Suhr Andy Wood Woodshed Compressor je bil zasnovan tako, da ohrani ves vaš naravni tonski značaj in ga povzdigne. Cilj je bil zgraditi popolnoma edinstven, značilen kompresor, ki bo vedno dodal vaš ton in ga nikoli ne odvzel. Vintage kompresorji imajo pogosto čudovit ton, vendar so lahko temperamentni, Woodshed je veliko bolj zanesljiv in dosleden, ne da bi pri tem žrtvoval kakšen značaj ali toplo nasičenost. Obdržite ves ton in prehodne signale, vlijte petje in ohranite svoj zvok z Woodshedom.
Št. izdelka: 172917
Naravno. Čisto. Prisoten. Suhr Andy Wood Woodshed Compressor je bil zasnovan od začetka, da ponudi nov okus v svetu stiskanja. Čistost, jasnost in značaj so bili zelo cenjeni in je bil izrecno zasnovan tako, da obdrži vsak drobec vašega tona in ga prevzame. Številni kompresorji uničijo in korenito spremenijo vaš ton, Woodshed je ravno nasprotno. Vaš zvok bogatejši, polnejši in živahnejši. Izbrana je bila možnost VCA, saj so ti hitrejši in ustvarjajo manj popačenja kot drugi kompresorji, pri nadaljnjem oblikovanju pa naj bi dosegli resnično vrhunsko preglednost in jasnost tona. Drvarnica je bila ustvarjena, da vdahne življenje vašemu tonu in ga povzdigne, kjer koli je to mogoče; popeljete svoje igranje v neznane višine.
Andy Wood je vsestranski kitarist, zato je smiselno, da bi potreboval vsestranski kompresor. Suhr Woodshed prinaša izjemno vsestranskost, brezkompromisno kakovost in nadzorno shemo, posebej zasnovano za enostavno uporabo in hitro klicanje. Ti kontrolniki so bili namerno ustvarjeni z zelo občutljivim glasnostom, vključno s širokim glasnostom, razširjenim razmerjem, pragom in razponom ojačanja. To omogoča, da prag deluje na nižjih signalih, kot so enojne tuljave. Suhr želel ravnotežje, tako da se osnovni ton nikoli ne izgubi, ampak samo izboljša.