Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Befaco Noise Plethora je sanje oblikovalca zvoka, ki zagotavlja dva kanala generiranja večtimbralnega hrupa, ki tekmujejo s tremi analognimi multimodnimi filtri za oblikovanje vašega zvoka. Z lahkoto ustvarite grobe zvoke in teksture s tremi digitalnimi generatorji zvoka, ki so na voljo skupaj s tremi neodvisnimi izhodi.
Št. izdelka: 196402
Vsaka prednaložena banka ima izbiro devetih različnih algoritmov, pri čemer prva dva kanala na modulu omogočata mešanje med generatorji zvoka za največjo vsestranskost. Banka A ponuja vrsto tekstur, popolnih kot izhodišče za ustvarjanje atmosferskih zvokov in eteričnih ozadij. Ne glede na to, ali ste oblikovalec zvoka, ki želi ustvariti nove in edinstvene zvoke, ali Noise umetnik, ki oblikuje svojo naslednjo produkcijo, vam Plethora nudi vse, kar potrebujete, da to dosežete.
Algoritmi za generator teksture so sestavljeni iz vsega, od modulacije križnega obroča do resonančnega hrupa in zrnatih/gličavih zvokov. V tem razdelku so algoritmi za digitalni šum in analogni večmodni filter za oblikovanje tonov. Vsebuje tudi CV in resonančne kontrole ter namenski izhod.
Banka B ima enako stilsko zasnovo kanalov kot banka A, vendar je zasnovana za ustvarjanje grozdov oscilatorjev, ki so zasnovani za oddajanje ostrih in bolj izrazitih zvokov. Ponovno ima ta banka devet algoritmov ter CV in resonančne kontrole. Nekateri primeri ponujenih algoritmov vključujejo 'ClusterSaw', ki je kombinacija 16 žagastih oscilatorjev z nastavljivim linearnim frekvenčnim razmerjem. Drug primer je 'FibonnaciCluster', ki uporablja Fibonnacijevo zaporedje za ustvarjanje večkratnikov frekvenc, ki jih narekuje faktor 'širjenja'.
Pomaknite se do koncev spektra generiranja zvoka z devetimi algoritmi, ki so namenjeni premikanju stvari preko svojih meja. Hud in divji breg je kot nalašč za ustvarjanje ostrih zvokov, utripov in popačenih čudes. Po imenih algoritma lahko ocenite, da vas čaka ride s temi ostrimi in drznimi parametri. Nekateri primeri ponujenih algoritmov vključujejo "ExistencelsPain", ki uporablja šum Sample and Hold, obdelan s štirimi pasovnimi filtri, s štirimi trikotnimi oscilatorji, ki narekujejo frekvenco. Eden najbolj ganljivih algoritmov mora biti 'SatanWorkout'. Ta algoritem z imenom grizzly je sestavljen iz generatorja belega šuma FM, ki ustvarja sinusni val, kar ima za posledico zmanjšan in popačen zvok.