Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Vtičnik PreSonus Fat Channel Collection Vol 1 je obsežna zbirka 11 analogno modeliranih vtičnikov. Zbirka Fat Channel, ki zajema široko paleto sodobnih in vintage emulacij outboard strojne opreme, je vrhunski paket za sodobne inženirje mešanja in masteringa, ki želijo dodati pristno analogno toplino vašim produkcijam.
Vtičnik PreSonus Fat Channel Collection Vol 1, ki je združljiv z vašim gostiteljem DAW in mešalniki PreSonus StudioLive Series III, vam omogoča mešanje z uporabo visokokakovostnih vtičnikov na odru, ne glede na to, katera druga oprema vam je na voljo. Alternativno lahko snemalni studii, ki uporabljajo mešalnike StudioLive Series III, olajšajo porabo CPE iz svojih računalnikov z obdelavo neposredno na vaš digitalni mešalnik.
Št. izdelka: 224658
Fat Bax Plug-in, ki je zasnovan za natančno poustvarjanje vintage strojnih EQ v britanskem slogu, zagotavlja klasično analogno toplino in podrobnosti, zaradi česar je idealen za obvladovanje aplikacij. Bax EQ, ki je tradicionalno znan po svoji gladkosti in preglednosti, bo izboljšal zvok vaše skladbe, hkrati pa se bo naravno zlil z zvokom in ji dal popolnoma pregleden in brezhiben zvok. Agresivna visoka frekvenca je kot nalašč za dodajanje svetlosti dolgočasnim skladbam, še posebej uporabna za izražanje artikulacije vokalnih izvedb v miksu brez povečanja nivoja in izravnave ravnotežja. Nizkofrekvenčni gumb je popolna rešitev za obdelavo mešalnega vodila, ki nadzoruje neposlušne nizke frekvence, ki lahko ustvarijo "škatlast" zvok in zaužijejo prostor.
Comp 160, zasnovan s preprostim in elegantnim vmesnikom, bo hitro postal vaš kompresor. Brez nepotrebnih zapletov ali menijev, samo izpopolnjen vmesnik, ki vam daje parametre, ki jih potrebujete za opravljanje dela na skoraj vsakem instrumentu, ki vstopi v vašo sejo. Fat Comp 160, ki se ponaša s fiksnimi časi napada in sproščanja samo z Output močjo, kompresijo in preklopnimi parametri ravni praga, vam omogoča, da pri obdelavi odstranite ugibanja. To omogoča enostavno izbiranje močnega rock basa, doslednega in izenačenega vokala ter močnih bobnov. Ne glede na to, ali ste producent ali mikser, PreSonus Comp 160 vam omogoča, da dosežete profesionalno raven glasnosti v celotnem miksu ali posameznih skladbah, ne da bi se kdaj vdrli v priročnik.
S popolnoma edinstveno zasnovo Fat Everest C100A zagotavlja osupljivo dinamično zadrževanje, hkrati pa ohranja popolno raven. Kar loči Everest apart od ostalih, je samodejno ojačanje vašega zvočnega signala, s čimer se povrne vsak dobiček, ki je bil izgubljen zaradi stiskanja. Na ta način vaša raven skladbe ostane konstantna in se obdeluje dinamično v nasprotju s tradicionalnim kompresorjem, ki deluje, ko je prag presežen.
Tradicionalno ima ta omejevalni ojačevalnik v ameriškem slogu interno fiksne čase napada in sproščanja, ki se dinamično premikajo na vaš vhodni vir. Čeprav je Everest še vedno odvisen od vira, se ponaša s preklopnim časom napada in sproščanja, ki poskrbi za vaš instrument in odlično meša. S povprečnim časom napada 10 ms se Everest izjemno obnese na prehodno težkih instrumentih, kot so školjke bobnov. Zaradi nelinearne sprostitve kompresor Everest C100A deluje v konstantnem stanju, kar poveča čas sproščanja, odvisno od moči vašega vhodnega signala. Ta pretočnost pomeni, da je Everest idealen kandidat za obvladovanje in mešanje aplikacij, ki zagotavlja, da vaša skladba ostane zlaminiran z dosledno ravnijo in odzivom, hkrati pa ohranja dinamiko za prodoren in močan zvok.
PreSonus Fat Class Comp bo hitro postal vaša izbira v studiu, saj bo zagotovil vsestranskost, ki je potrebna za delovanje na skoraj katerem koli instrumentu v katerem koli žanru in slogu. Uglajen in pregleden značaj se sreča z vsestranskimi kontrolami, sestavljenimi iz širokega razpona razmerja in parametrov obnovitve, ki jih lahko prilagodite skoraj vsakemu viru zvoka v vaših projektih. Zasnovan kot edini studijski kompresor, ki ga boste kdaj potrebovali, se glasbenost vtičnika Fat Class Comp brezhibno zlije z vašo skladbo. Ne glede na to, ali je to solo klavirska izvedba, občutljiv ženski glavni vokal, visoka popačena električna kitara ali udarni bobni, lahko uživate v natančni kompresiji z značajem.
Fat Vintage 3 EQ, ki pokriva celoten spekter, je razdeljen na tri dele. Nizka polica, ki se giblje med 35–220 Hz, doda moč in energijo šibkim in slabokrvnim skladbam ali pa jo lahko uporabite za ukrotitev neželenega ropotanja iz mikrofonov v sobi. Najpomembnejši del vašega signala, srednji glasnost, ima polparametrično zasnovo s petstopenjsko izbiro frekvence od 03,5 do 7,2 kHz in vključuje dodatno Hi Q funkcijo za zaostritev Q-faktorja. Idealen za zapletene srednjetonske instrumente, kot so vokal in električna kitara, Vintage 3 vam omogoča, da dosežete muzikalnost vaših melodičnih inštrumentov. Za dodajanje svetlosti in artikulacije ima Vintage 3 visoko polico v razponu od 10 do 16 kHz, ki je idealna za podrobne violine in ženske glavne vokale. To je združeno v tandemu z nizkoprepustnim filtrom, ki sega do 5 kHz, da učinkovito odpravi kakršno koli neželeno sibilacijo zaradi povečanja visokofrekvenčnega pasu.
Srednji glasnost, ki glasnosta največje območje vašega frekvenčnega odziva, je verjetno najpomembnejši vidik vsakega instrumenta ali mešanice. Tu se skriva muzikalnost, ki oblikuje celoten ton in značaj, ki bosta oblikovala, kako boste slišali svojo skladbo. Tube Mid EQ Plug-in je tu specializiran, saj vam omogoča, da prilagodite odziv srednjega toka vašega inštrumenta ali miksa, pri čemer ostane glasen, ne glede na to, koliko dušenja ali povečanja uporabljate. Interakcija med ojačenjem ali dušenjem in gumbom za širino ustvarja edinstveno izkušnjo, ki je preprosto ne dobite z natančnimi digitalnimi vtičniki EQ. Toplota in gladkost sta izstopajoči, kar pomaga ukrotiti ostre visoke frekvence pri distorziranih kitarah, vokalu ali celo činele ali odstraniti honky in premočni srednji toni iz školjk bobnov, sintetizatorjev ali akustičnih kitar.
Običajni tip kompresorja, Fat Tube P1B Compressor Plug-in zajame natančen zvočni odtis in značaj iz strojne opreme in ga destilira v format plug-in. Optični kompresor, ki je temelj industrije, ponuja edinstven odziv in tonalnost v primerjavi z drugimi kompresorji. Zasnovan tako, da je vhodni signal neposredno povezan z output, je kompresor P1B odvisen od vira, pri čemer vhodna frekvenca vpliva na reakcijo in ton kompresije. Ta zasnova vnese določeno količino nelinearnosti za ustvarjanje nestandardiziranih rezultatov, ki ustvarja edinstveno izkušnjo za vsak instrument in mešanico, ki jo izvajate skozi vaš PreSonus Tube P1B.
Fat FC670, ki izvira že iz petdesetih let prejšnjega stoletja, je natančna rekreacija vintage strojnega kompresorja/omejevalnika, ki se pogosto omenja kot 'holy grail' outboard studijske opreme. Sestavljen je iz odstranjenega vmesnika, ki vključuje samo osnovne potrebščine, ne glede na to, kako nastavite svoj kompresor signature, boste uživali v preglednem stiskanju z značilno analogno toploto, ki jo dobite od strojne opreme. Medtem ko kontrolniki za napad/spustitev niso prisotni, FC670 uporablja en sam kontrolnik časovne konstante. Čeprav je na izbiro le šest nastavitev, je FC670 veliko bolj prilagodljiv, kot se zdi na prvi pogled. Ta nadzor vpliva na čas sproščanja vaše kompresije, ki se giblje od 0,3 s do 25 s med koraki 1–6. Koraka 5 in 6 sta odvisna od programa in vključujeta samodejne funkcije, ki se dinamično spreminjajo z vhodnim izvornim materialom, kar zagotavlja hitro obnovitev za kratkotrajne vrhove in dolgo okrevanje, ko raven programa ostane visoka.
Vtičnik Fat Brit Comp, ki je poln značaja in življenja, je popolna rešitev za obdelavo mešanega vodila (2 vodila). Kompresor v stilu VCA ima edinstveno lastnost, ki je drugi kompresorji preprosto ne morejo doseči. Vtičnik Fat Brit Comp v britanskem slogu, ustrezno imenovani nastavitve 'lepila' v glasbenih avdio skupnostih, je popoln recept za ustvarjanje kohezije v vaših skladbah, ki odpravlja kakršno koli nepovezanost med inštrumenti znotraj vaše mešanice. Kot nalašč za mešanice z veliko plastmi različnih inštrumentov, od katerih vsak zaseda drugačen zvočni prostor, ali za redke inštrumente za zmanjšanje ločitve med inštrumenti, ustvarjanje lepljene mešanice z uporabo Fat Brit Comp bo vaši produkciji dalo doslednost in profesionalno prednost, ki jo potrebujete.
Fat Alpine EQ temelji na temeljih vintage strojnih EQ in črpa navdih iz tripasovnih EQ v stilu 60-ih. Vtičnik Fat Alpine EQ, ki se brezhibno meša z izvirnim zvokom, je idealen za izrezovanje zvočnega posnetka in ustvarjanje prostora v vaši mešanici. Vsak pas ima široko frekvenčno območje, ki vam omogoča, da se izpopolnite na posebnih težavnih frekvencah ali glasbeni vsebini, da jih po potrebi povečate ali zmanjšate, da se prilegajo vaši mešanici. Vtičnik Fat Alpine EQ v razponu od 50Hz do 15kHz zagotavlja, da lahko z osupljivo natančnostjo izrezujete skoraj vsak instrument v svoji mešanici, pa naj gre za nizkocenovne težke bas bobne in bas kitaro do artikulirane in podrobne viole ali glavnega vokala. Z ojačenjem +/-12dB na pas vam je na voljo veliko možnosti za glasbeno oblikovanje vašega zvoka, ne da bi nikoli potrebovali več ojačenja na kanal za povečanje ali dušenje.
Vtičnik Solar 69 EQ, ki je na voljo v poenostavljenem vmesniku, je verodostojna replika vintage britanskega strojnega EQ, ki zagotavlja svilnato gladek odziv, ki je primeren za myriad instrumentov. Solar 69, predstavljen na tripasovni način, ima večnamensko regulacijo nizkih tonov, ki deluje kot štiristopenjski frekvenčni izbirnik in petstopenjski visokopasovni filter, osredotočen na 50Hz. Do +/-15dB ojačanja za nizke tone je dovolj, da izločite neželeno ropotanje v mikrofonih v sobi bobnov, da ohranite vaš signal čist ali da dodate moč in punch bas bobnom. Srednji pas ponuja eight frekvenčnih stopenj v razponu od 700Hz do 6kHz. Ta širok frekvenčni razpon je idealen za delo s zapletenimi inštrumenti s prizvoki, kot je popačena električna kitara ali celo človeški glas, kar zagotavlja, da se lahko izpopolnite v določenem frekvenčnem območju, da dobite najboljši zvok iz svojega nastopa. Tu je poleg stikala Peak/Through na voljo do +/-15dB ojačanja, kar vam omogoča spreminjanje odziva srednjega pasu. Kot nalašč za dodajanje zraka in svetlosti brez sibilanca, zgornji frekvenčni pas je fiksiran na 10 kHz.