Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
V Eventide Tverb Reverb vtičnik je bil razvit v sodelovanju z legendarni proizvajalec, inženir in glasbenik Tony Visconti. Zgleduje po emblematične zvok od David Bowie's dvanajsti studijski album Heros, na srečanju v človeški Studios v New YORKU z Visconti in Eventideje Adrienne Humblet, Joe valček in Tony Agnello, na Eventide ekipa poslušal kot Visconti pojasnil, kako powerna je instrument Bowie glas je bil in kako je bil lahko izkoristite power z uporabo različnih tehnik mikrofon. Na isto nastavitev mikrofona Visconti, ustanovljena leta na Meistersaal, Tverb vtičnik združuje tri popolnoma neodvisni bogato reverbs s kompresijo in izbira polar vzortube na mikrofon 1 in nastavljiv vrata na obeh mikrofoni, 2 in 3. To ustvarja odlično izhodiščno točko, medtem ko dodaten zunanja oblika ter uporaba stereo mikrofoni izboljša efekt hkrati proizvajajo različne zvočne. Poleg DAW avtomatizacije, lahko uporabijo za program mikrofon lokacijah in razmik v realnem času ponuditi različnih Naravna barva sondirnih zvočnega okolja.
Št. izdelka: 71900
Avgust 1977, Visconti proizvaja David Bowie's classic tira Heros v Berlinu Hansa Studios v senci berlinskega zidu. Pesem je bila zabeležena razen ključnega pomena vokalne skladbe. S samo eno skladbo levo za vokal, Visconti imel idejo. Poznavanje power Bowie's glasu, poleg tega, da so navdušeni nad z bogato ambientu Meistersaal, Visconti izumil omamljanje tehnika snemanja. Postavljanje ki gre gor tri mikrofone v dvorani, prvi je bila uporabljena za Bowie popevati neposredno v drugo, potem je bil postavljen okoli 15 metrov in tretje še nazaj v dvorani. Visconti nato postavi vrata na drugi in tretji mikrofoni, ki so bile določene za odpiranje kot Bowie pel glasneje in glasneje.
'' Eden od izzivov pri razvoju Tverb je bil oblikovati reverbs, ki je zajet v Meistersaal bogato ambientu in še bilo učinkovito, zagotoviti, da bi vtičnik teči rojsten ne da bi obremenjevali z DAW CPU. Z tekmovanje v teku treh neodvisnih reverbs, dva mikrofoni daleč lahko prepričljivo kamorkoli v dvorani.''- Eventideosebe Tony Agnello.
'' Imam vtičniks, ki posnemajo sobe, vendar ta koncept, da set-up vse na eno stran, nikoli mislil, da je mogoče. Tri mikrofone so pravilne, soba je pravilna, in zdaj, da je v stereo, dejansko slišite nekaj, kar nikoli nisem dobil okoli za tem, ko sem bil v Berlinu. To je samo super.''- Tony Visconti.