Jamstva in garancije

Poleg jamstva, da vam bomo vrnili kupnino, imajo vsi naši izdelki tudi najmanj 2 leti garancije. Če se v garancijskem obdobju na izdelku pokaže napaka, ga bomo popravili ali zamenjali, če pa to ne bo mogoče, vam bomo ponudili vračilo kupnine.

Če se želite dogovoriti z nami za vrnitev blaga z napako, pokličite našo ekipo za pomoč kupcem na +44 (0) 843 155 0800 (Irska: 0766 805 243).

Podaljšane garancije

Načrt podaljšanih garancij na Gear4musicu zagotavlja našim kupcem kakovostnejšo storitev in višjo raven zaščite kot jo daje standardna garancija oziroma brezplačne garancije, ki jih ponujajo drugi prodajalci in izdelovalci glasbil in opreme.

Najpomembnejši vidiki kakovostnejše garancijske zaščite na Gear4music so:

  • Garancijo lahko podaljšate na obdobje do 6 let od datuma dostave.
  • V prvih dveh letih obsega garancija tudi stroške prevzema in dostave.
  • Garancija je prenosljiva, če izdelek prodate naprej.
  • Če izdelek ni popravljen v 30 dneh, dobite na posodo nadomestnega ali pa vam ga zamenjamo.
  • Polico lahko prekličete v 30 dneh, kadarkoli po tem pa za sorazmeren popust.
  • Po 5 letih lahko zahtevate vračilo 50% stroška za nakup garancije, če je niste izkoristili!

  • Ta izboljšana garancija je na voljo poleg standardnih garancij, ki jih kupcem zagotavljajo Gear4music, izdelovalci glasbil in opreme in Gear4musicova pravila in pogoji poslovanja. Nobena izjava ali pravilo oziroma pogoj za prodajo in poslovanje ne posega v vaše z zakonodajo zagotovljene pravice, kakor jih določa Direktiva ES o pravicah potrošnikov 2014 (EC Consumer Rights Directive 2014), in teh pravic ne omejuje.

    Vse podrobnosti o podaljšanih garancijah lahko preberete tukaj.

    Stroški prevzema in vrnitve

    Standardna garancija:
    Če se v prvih šestih mesecih lastništva pokaže, da ima blago napako, ga bomo od vas brezplačno prevzeli in vam ga brezplačno vrnili. Brezplačen prevzem bo izpeljan iz ustreznega lokalnega servisa, ali iz naslova po vaši izbiri, odvisno od tega katere storitve so razpoložljive na vašem področju. Po šestih mesecih lastništva vam bomo zaračunali stroške prevzema in vračila blaga nazaj k vam. To velja tako za Veliko Britanijo kot za mednarodna naročila.

    Podaljšane garancije v Veliki Britaniji:
    Če se izdelek okvari v prvih dveh letih lastništva, ga bomo brezplačno prevzeli od vas in vam ga brezplačno dostavili nazaj. Brezplačen prevzem bo izpeljan iz ustreznega lokalnega servisa, ali iz naslova po vaši izbiri, odvisno od tega katere storitve so razpoložljive na vašem področju. Po dveh letih lastništva vam bomo za stroške prevzema in dostave zaračunali majhen znesek.

    Mednarodne podaljšane garancije:
    Doba podaljšane garancije za blago, dostavljeno zunaj Velike Britanije, je odvisna od posamezne države in lahko traja od enega do dveh let, kar je jasno napisano. Če se blago okvari v prvem letu ali v dveh letih od nakupa, ga bomo brezplačno prevzeli in brezplačno vrnili nazaj. Po enem oziroma dveh letih lastništva bomo za stroške prevzema in dostave zaračunali majhen znesek.

    Rok za popravila

    Če nam boste izdelek vrnili v popravilo, ga bomo čim prej popravili. Če ga ne bo mogoče popraviti v 60 dneh, vam bomo poslali nadomestni izdelek.

    Pomnite:

    Vse naše garancije izključujejo izdelke, ki so se okvarili zaradi napačne uporabe, naključne poškodbe ali katerega drugega vzroka, ki ne izhaja iz napake v izdelavi. Če v Gear4musicu ob vrnitvi izdelka ugotovimo, da je brez napake in da zanj jamstvo vračila denarja ne velja več, vam bomo izdelek vrnili in za dostavo zaračunali majhen znesek. Priporočamo tudi, da svoj nakup zavarujete pri zavarovalnici.