Vračila izdelkov & povračila sredstev

Na Gear4music lahko kupujete s popolnim zaupanjem in brezskrbnostjo. Kot standard ponujamo garantirano vračilo denarja v 30 dneh od nakupa, ki se za majhno doplačilo lahko podaljša do največ 120 dni.

To je dodatek našim garancijam izdelkov, ki zagotavljajo zaščito pred napakami ali okvarami izdelkov tekom 2 in šestih let.

Naša garancija vračila denarja je dodatek vašim zakonskim pravicam, in se razlikuje od ponudb številnih drugih trgovcev, saj mi brezplačno zberemo izdelek, vkolikor ga ne želite obdržati, če nam to sporočite znotraj 30-dnevnega garancijskega obdobja.

Če želite nekaj poslati nazaj znotraj naše sheme garancije vračila denarja, prosimo preverite, ali je izdelek:

  • Upravičen za vrnitev (glejte spodnjo tabelo)
  • V 'kot novem' stanju
  • Dobro zapakiran in v originalni embalaži

  • View All Information

    Roki za vrnitev za povračilo sredstev

    Velika Britanija in Europa EU Standard Gear4music Standard Gear4music Optional
    Obdobje upravičenosti vračila 14 dni 30 dni Do 120 dni
    Standardni stroški se povrnejo? Da Da Do 30 dni
    Brezplačno vračilo Ne 30 dni 30 dni

    Nekateri izdelki so upravičeni za garancijo povračila sredstev samo, če so nam poslani v neuporabljenem stanju in zaprti v originalni embalaži, in v primeru programske opreme, če so neregistrirani. Ti izdelki vključujejo:

    • Programsko opremo
    • CD-je in DVD-je
    • Slušalke in in-ear monitorje
    • Ušesne čepe in zaščito ušes
    • Ustnike, jezičke, itn. za pihala in trobila
    • Izdelke za nego ust/ustnic

    Če želite vrniti izdelek iz kateregakoli razloga v zgoraj navedenih časovnih okvirjih, potem pokličite našo ekipo za pomoč strankam na 0330 365 4444.

    Vrnitev izdelkov v naši 30-dnevni garanciji povračila sredstev

    Če ste se odločili, da izdelek ni primeren v 30 dneh od vročitve, ga lahko vrnete nazaj k nam za zamenjavo, nadomestilo, ali pa polno vračilo kupnine izdelka vključno z dostavnimi stroški.


    Če nam pošljete zahtevo za reklamacijo neželenega izdelka v roku 30 dni, vam izdelek z dostavno službo poberemo brezplačno.

    Brezplačen prevzem bo izpeljan iz ustreznega lokalnega servisa, ali iz naslova po vaši izbiri, odvisno od tega katere storitve so razpoložljive na vašem področju.


    Pobiranje izdelkov po 30 dnevih doprinese stroške, ki so odvisni od velikosti in teže artikla.


    Podaljšana garancija in vračilo denarja - do 120 dni

    Številni izdelki imajo neobvezno dodatno zaščito, ki je na voljo kot del paketa naše podaljšane garancije. To vključuje obdobje naše podaljšane denarne garancije. Namesto naše standardne 30-dnevne garancije povračila sredstev, je na voljo garancija povračila sredstev do 120 dni (natančno število dni je navedeno na strani izdelka). Upoštevati je potrebno naslednje:


    Za vrnitev naročila/izdelka v 30 dneh od dobave:
    Izdelke bomo pobrali brezplačno, in tudi povrnili vse stroške dobave za vaše naročilo.

    Brezplačen prevzem bo izpeljan iz ustreznega lokalnega servisa, ali iz naslova po vaši izbiri, odvisno od tega katere storitve so razpoložljive na vašem področju.


    Za vrnitev naročila/izdelka po 30 dneh od dobave:
    Če je zahtevek za povrnitev sredstev sprejet po 30 dneh od dobave (vendar v 120 dneh od dobave), morate sami poslati izdelke nazaj k nam, ali pa lahko organiziramo zbiranje za pristojbino odvisno od velikosti in teže izdelka. Izvirni stroški dobave in naročila bodo povrnjeni, vkolikor obdobje 30 dni od dobave ni minilo. Stroški doplačila podaljšane garancije ne bodo povrnjeni.


    Pakiranje blaga, ki bo vrnjeno

    Prosimo ohranite vso originalno embalažo dokler niste prepričani da želite vaše izdelke obdržati. V nasprotnem primeru lahko pride do dodatnih stroškov če želite vrniti izdelke v več kot 7 dneh po prejemu naročila

    Če nimate več originalne embalaže vendar želite vrniti izdelke znotraj garancijskega obdobja povračila sredstev, izdelki morajo biti zapakirani v trdno kartonsko škatlo z ustrezno embalažo, da se preprečijo kakršnekoli poškodbe ali napake, ki lahko nastanejo med transportom. Gear4music ne more sprejeti odgovornosti za katerikoli izdelek ki je bil vrnjen poškodovan zaradi neustreznega pakiranja in si Gear4music pridržuje pravico, da vaše vračilo zavrne iz enakega razloga.
    Sistem podaljšane garancije izključuje blago, ki je poškodovano v transportu - prosimo, glejte spodaj.

    Blago, poškodovano med prevozom

    V primeru da je vaše blago poškodovano med prevozom, vas prosimo da nas obvestite takoj ko bo mogoče in najkasneje v 7 dneh od prejema naročila in vam bomo ponudili zamenjavo ali pa vračilo denarja. Seveda bomo poškodovane izdelke pobrali in odpeljali brezplačno.


    Blago z napako

    Standardna garancija:

    Če se pojavi napaka v prvih šestih mesecih od prejema izdelka, bomo brezplačno pobrali in odpeljali blago ter vam tudi brezplačno dostavili zamenjavo.

    Če imate izdelek, ki razvije napako v prvih 30 dneh od prejema, ga bomo pobrali iz naslova, ki ga določite sami.

    Če izdelek razvije napako po prvih 30 dneh, vendar v prvem polletju vašega lastništva, izdelek bomo brezplačno prevzeli iz ustreznega lokalnega servisa, ali iz naslova po vaši izbiri, odvisno od tega katere storitve so razpoložljive na vašem področju.

    Po šestih mesecih lastništva vam bomo zaračunali stroške za prevzem in pošiljanje blaga nazaj k vam. To velja za Združeno kraljestvo in mednarodna (EU) naročila.


    UK podaljšane garancije:

    Če blago razvije napako v prvih dveh letih vašega lastništva bomo brezplačno pobrali in odpeljali blago ter vam tudi brezplačno dostavili zamenjavo.

    Brezplačen prevzem bo izpeljan iz ustreznega lokalnega servisa, ali iz naslova po vaši izbiri, odvisno od tega katere storitve so razpoložljive na vašem področju.

    Po dveh letih lastništva zaračunamo majhen strošek za naše neposredne stroške zbiranja in vračila blaga nazaj k vam.



    Mednarodne podaljšane garancije:
    Za naročila dostavljena zunaj Združenega Kraljestva, pogoji podaljšane garancije za blago z napako se lahko razlikujejo glede na državo, od enega do dveh let, kar bo jasno navedeno. Če blago razvije napako v enem ali dveh letih od prejema, bomo brezplačno pobrali in odpeljali blago ter vam tudi brezplačno dostavili zamenjavo. Po enem ali dveh letih lastništva zaračunamo majhen strošek za naše neposredne stroške zbiranja in vračila blaga nazaj k vam.

    Obrobna območja

    Za stranke v nekaterih obrobnih območjih Združenega Kraljestvu (npr. Isle of Man), cena podaljšane garancije je lahko malo višja, zaradi potencialno višjih stroškov zbiranja in ponovne dobave. Vse stroške boste videli, ko vnesete podrobnosti vašega naslova tekom zaključitve nakupa.



    Nekateri izdelki so predmet dodatnih pogojev

    Nekateri izdelki so upravičeni za garancijo povračila sredstev samo, če so nam poslani v neuporabljenem stanju in zaprti v originalni embalaži, in v primeru programske opreme, če so neregistrirani. Ti izdelki vključujejo:

    • Programsko opremo
    • CD-je in DVD-je
    • Slušalke in in-ear monitorje
    • Ušesne čepe in zaščito ušes
    • Ustnike, jezičke, itn. za pihala in trobila
    • Izdelke za nego ust/ustnic

    Vračilo vseh po meri izdelanih elementov dizajniranih za delovanje kot enoten paket ne sprejemamo. Na primer, v to kategorijo sodijo računalniški sistemi zgrajeni po osebnih specifikacijah stranke.

    Izjeme so možne edino, če se kupec o tem prej dogovori s prodajalcem, ter v tem primeru vključujejo določene dodatne stroške.

    Preklic naročila

    Imate do 30 dni od prejema vašega naročila k prekličete.
    Če želite preklicati vaše naročilo, lahko kopirate in prilepite na spodaj v email, izpolnite potrebne podatke in pošljite na info@gear4music.com.


    ******************

    Gear4music Limited, Kettlestring ulica, York, Velika Britanija, YO30 4XF:

    S tem sem/smo dali obvestilo, da sem/smo preklicati moja/naša pogodba za prodajo je naslednje blago vaše naročilo tukaj navedite elemente nalog(e) narediti seznam vaše naročilo tukaj e)*številko(e)*priglašenega(ih),

    Na datum naloga / prejel na datum dostave,

    Vaše ime,

    Vaš naslov,

    Datum

    ******************


    Kaj storimo, ko se blago vrne

    Ko prejmemo vračilo blaga, ga procesiramo v 5 delovnih dneh, saj moramo zagotoviti da ste jih primerno zapakirali in da ni nastala nobena škoda zaradi malomarnosti.

    Prosimo, upoštevajte, da lahko pride do stroškov če izdelki niso vrnjeni v primernem stanju in originalni embalaži. Lahko si ogledate naše pogoje poslovanja tu.

    Če ste zahtevali povračilo sredstev, bo le-to obdelano znotraj 10 delovnih dnevih od prejema vašega blaga.

    Če ste zahtevali zamenjavo ali alternativne izdelke, bodo le-ti poslani v najkrajšem možnem času.