Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Poleg našega sistema jamstva za vračilo denarja so vsi naši izdelki opremljeni z najmanj 3-letno garancijo. Če se v garancijskem roku pojavi napaka, vam bomo izdelek hitro popravili ali zamenjali, če pa tega ne bomo mogli storiti, vam bomo vrnili denar. Vračilo pomanjkljivega blaga lahko prek spleta uredite tukaj.
Načrt podaljšanih garancij na Gear4musicu zagotavlja našim kupcem kakovostnejšo storitev in višjo raven zaščite kot jo daje standardna garancija oziroma brezplačne garancije, ki jih ponujajo drugi prodajalci in izdelovalci glasbil in opreme.
Najpomembnejši vidiki kakovostnejše garancijske zaščite na Gear4music so:
Garancija je podaljšana za največ 10 let od datuma dobave
Standardni stroški prevzema in dostave so vključeni za prvi dve leti (Velika Britanija)
Če izdelek prodate naprej, je garancija prenosljiva.
Če izdelek ne bo popravljen v 30. dneh, vam bo zagotovljena oprema za izposojo.
Če izdelek ne bo popravljen v 60. dneh, vam bo zagotovljena nadomestna oprema.
Če izdelek ni bil uporabljen, lahko zavarovanje prekličete v 30 dneh in kadar koli pozneje s sorazmernim popustom
Ta izboljšana garancija je na voljo poleg standardnih garancij, ki jih kupcem zagotavljajo Gear4music, izdelovalci glasbil in opreme in Gear4musicova pravila in pogoji poslovanja. Nobena izjava ali pravilo oziroma pogoj za prodajo in poslovanje ne posega v vaše pravice zagotovljene z zakonodajo, kakor jih določajo Predpisi o potrošniških pogodbah iz leta 2015.
Vse podrobnosti o podaljšanih garancijah lahko preberete tukaj.
Pri naročilih, dostavljenih zunaj Združenega kraljestva, se lahko pogoji podaljšanega jamstva razlikujejo glede na državo, kar bo jasno navedeno. Če se blago pokvari v prvem letu ali dveh letih vašega lastništva, bomo blago brezplačno prevzeli in vam ga dostavili nazaj. Po enem ali dveh letih lastništva bomo zaračunali manjši znesek za kritje naših neposrednih stroškov zbiranja in vračanja blaga nazaj k vam.
Za stranke v nekaterih odročnih območjih Združenega kraljestva (npr. na otoku Man) je lahko cena podaljšanega jamstva nekoliko višja zaradi morebitnih višjih prevoznih stroškov zbiranja in ponovne dostave. To ceno boste lahko videli, ko boste vnesli podatke o naslovu med plačilnim procesom.
Če so izdelki v prvih šestih mesecih od nakupa pokvarjeni, jih bomo brezplačno prevzeli in vrnili. Izdelek lahko prevzamete na lokalni servisni točki ali na domačem naslovu, odvisno od zmogljivosti v vaši lokalni skupnosti. Po šestih mesecih od nakupa bomo zaračunali pristojbino za kritje stroškov prevzema in vračila izdelkov. To velja tako za naročila v Združenem kraljestvu kot tudi za mednarodna naročila.
Če nam izdelek vrnete za popravilo, ga bomo popravili v najkrajšem možnem času. Če vašega izdelka ne moremo popraviti v roku 60. dni, vam bomo poslali nadomestni izdelek.
Vse naše garancije izključujejo izdelke, ki so se okvarili zaradi napačne uporabe, naključne škode ali katerega koli drugega vzroka, ki ne izhaja iz napake v izdelavi. Če na Gear4music ob vrnitvi izdelka ugotovimo, da je brez napake in je izven veljavnega obdobja garancije za vračilo denarja, vam bomo izdelek vrnili in za dostavo zaračunali majhen znesek. Priporočamo tudi, da svoj izdelek zavarujete.